מקדם אתרים מקצועי

מקדם אתרים מקצועי

עכשיו שחצינו את משוכת המאה העשרים האחת והפרסום בגוגל סוער ודוהר קדימה, כמעט כל בעל עסק מבין שנוכחות אונליין היא צורך אמיתי. אין הרבה עסקים בימינו אנו שאין להם אתר אינטרנט. בניית אתרים ושירותי קידום אתרים הינם עיסוקים חדשים שנוצרו בשביל להשלים צורך גדל וגובר ב נוכחות באינטרנט ופרסום אונליין. האינטרנט הוא מקום גדול ומכוח היותו וירטואלי יתכן ששטחו אף עולה על השטח הממשי שתופסים האנשים המשתמשים בו. וכך קרה שגוגל הוא מנוע האינטרנט הראשי שבו האנשים משתמשים לצרכי הגלישה היומימיים שלהם.

קידום אתרים בגוגל

כשלוש מיליארד בקשות חיפוש נכנסות ל מנוע חיפוש זה בכל יממה. זה כפול שלוש מאות כל תושבי ישראל יחד וזה ענק, פשוט כביר. מסביב לשעון אנשים מחפשים דברים באינטרנט מסביב לעולם. יתכן ש בדיוק עכשיו תייר השוהה בסין והאמור לבקר ב ארץ בעוד כמה ימים מעוניין למצוא משרד רו"ח מאזור הדרום; אין לדעת, האמת היא שיתכן מאוד. תודות לתנועה הבלתי פוסקת של החיים באינטרנט, כל המחפש ימצא את אשר הוא מחפש בתנאי אחד: נוכחות. זה שרוצה להתגלות, צריך להיות ראשון בגוגל. גוגל זה המנוע חיפוש בהיי הידיעה אונליין כעת. רובינו סיימנו עם הרשומות המייגעות של דפי הזהב ואנחנו מחפשים במחשב ולא בין השורות המודפסות; אינטרנט זה המקום להיות ולהראות, במיוחד אם יש לך עסק לפרסם.

איך להוביל באינטרנט

בכיכר הומת אדם לא מספיק רק לעשות צעד אחד קדימה ולקרוא במלוא הריאות "הנני!" – צעקה כזו תדעך בקהל. בשוק של מיליארדים רבים, קול דקיק זועק יעלם אל תוך רעש והמולה וגם אם יקרא יותר חזק, יאבד בכל זאת. בטח כבר ראיתם את כוונת ההשוואה. זה בא להראות שבמקום לעבוד קשה עדיף להיעזר בשירותי קידום אתרים. בניית אתרים היא כישרון נרכש. אופטימיזציה ל אתרים זה משהו שאנשים לומדים לעשות בעקבות נסיון עשיר ולימודים ואז עוד טיפה ניסוי וטעיה שנים על גבי שנים. מכירים את המושג "רומא לא נבנתה ביום אחד"? כך גם מומחה קידום אתרים.חשוב לקחת בחשבון את כל אלה כאשר אתם רוצים להוביל בגוגל.

קידום לוקאלי

עוד דבר לציין הינו נכונות והתאמה. להיות מס' 1 זה מצוין אך להיות נכון ומתאים זה הגורם הקובע. מה זה קשור לקידום באינטרנט? ניקח לדוגמה חברת רואי חשבון שמעוניינת לפרסם ולשווק את העסקים שלה באינטרנט; החברה מבוססת בעיירה "א". ונגיד גם ש"א" ממוקמת בצפון הרחוק. לחברה הזאת לא באמת נכון למשוך תשומת לב של לקוחות עתידיים שגרים בעיר "ת" שמדרימה קילומטרים רבים מעיר "א". למה זה? מכיוון ש חוץ מהשמחה שבנתון שקבוצת רואי חשבון הנ"ל הינה במקום הראשון בעיר "ת", זה איננו מאוד פרקטי, הרי אין הרבה סיכויים שלקוחות רבים יטרחו לנסוע רחוק כל כך בשביל שירותים שהם יכולים למצוא בסביבתם המידית. כאן נכנס לתמונה פרסום גוגל לוקאלי. מומחה קידום אתרים מבין היטב למה ואיך לעשות קידום אתרי עורכי דין לפי מיקום ולא שיווק כללי. עוזר כשחושבים על גוגל במושגי עיר. האמת, דימוי זה כבר קיים. טראפיק באינטרנט או כמו שאומרים בעברית – תנועת גולשים – הינה ממש כמותנועת הנוסעים בכביש. אנשים אלה ממתינים בצמתים, רמזורים או במעברי חציה, מעלים את עיניהם אל הנורות הבוהקות של השלטים הדיגיטליים ו… עוד פעם, הבנתם לאן זה הולך.

פרסום במפות של גוגל

זה מביא אותנו לנושא של ויזואליזציה של הקידום בגוגל. עדיף לראות פעם אחת מאשר לשמוע מאה פעמים כפי שכולנו מכירים. וזה מתקשר לקידום בגוגל מאפס. אופציה זו הפכה למקובלת בזמן אחרון וזה לא במקרה. זה מאפשר למשתמשים לאתר את בית העסק בדיוק של באיזה צד של הכביש זה עומד וכמה מטרים הליכה מהבית זה נמצא. זה סיוע שאין כמותו בשביל אלה שמחפשים בתי עסק באזור עבודתם ואינם בקיעים ב שמות הרחובות כמו נהג טאקסי מן המניין. לראות את המקום המדויק של העסק מאותת לפני עיניך על גוגל מאפס גורם ל הרגשה של קירבה מידית, זה כאילו שאתה כבר ממש במקום: הנה פה הבית שבו דודה רבקה קנתה דירה ופה הצומת של החומוס של ברוך. זו תחושת ה קירבה שמעוררת חיבור מידי ומעלה את הפוטנציאל למציאת לקוחות מתאימים.

סגירת תפריט
שינוי גודל גופנים