הזמנת פירות קפואים – משלוחים חינם מעל 200 שקל

הזמנת פירות קפואים היא שינוי גדול בחיים. הניסיון מראה כי משפחות המזמינות פירות קפואים מתחילות לצרוך יותר פירות ופחות ממתקים. הפירות הקפואים משמשים בתור פיקות קפואים לשייק, וכך המשפחה זוכה בקינוח מתוק בריא יותר. מלבד הטעם יש בו שפע של וויטמינים ומינרלים.

אם חסרה לכם קצת השראה, הרשו לנו להציע לכם כמה רעיונות לדברים שתוכלו לעשות עם פירות קפואים

מתכון סמוטי עם תותים קפואים

רכיבים:
– 1 כוס תותים קפואים
– 1 בננה
– 1/2 כוס יוגורט יווני רגיל
– 1/2 כוס חלב (או חלופי חלב)
– 1 כף דבש (לא חובה)

הוראות:
1. מוסיפים את כל החומרים לבלנדר.
2. מערבבים עד לקבלת מרקם חלק וקרמי.
3. טועמים ומתקנים מתיקות עם דבש, אם רוצים.
4. מוזגים לכוס ונהנים מיד.

תוספות אופציונליות:

– 1 כף אבקת חלבון לתוספת חלבון
– 1/2 כוס תרד להוספת חומרים מזינים
1/4 כוס שיבולת שועל לתוספת סיבים ומרקם

הזמנת פירות קפואים – משלוחים חינם מעל 200 שקל

מבחר פירות קפואים לשייק

סמוטי תותים או רק אחת מהאפשרויות. הזמנת פירות קפואים מאפשרת לכם ליהנות ממבחר גדול של פירות. כל סוגי הפירות זמינים בכל עונות השנה, מה שאומר שתוכלו ליהנות מפירות המזוהים עם הקיץ גם בחורף. כך לעולם לא תהיו מוגבלים מבחינת השייקים.

ניתן להזמין פירות קפואים לשייק מכל סוג ולהכין שייקים בריאים וטעימים. ג‘וסי פירות קפואים מציעה לכם מבחר גדול ועשיר של פירות קפואים הכולל: מנגו, גואיבה, אגסים, תפוח עץ, דומדמניות, מיקס פירות יער, אבטיחים, מלון, תמרים, קיווי, אנונה ועוד סוגים רבים של פירות.

הזמנת פירות קפואים

הזמנת פירות קפואים עדיפה על פני פירות טריים. פירות קפואים לשייק מאפשרים לכם להכין את השייק ביתר קלות. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להכניס את כל הפירות אל תוך הבלנדר. אתם פוטרים את עצמכם מהצורך לקלף, לשטוף, לחתוך וכל הפעולות הגוזלות מכם זמן.

הנוחות הרבה של הפירות הקפואים משחקת תפקיד חשוב ברגעים שאתם ממהרים. כמה פעמים רציתם לפתוח את היום בארוחת בוקר בריאה, אבל מהירתם למשרד ופשוט קניתם איזה אוכל תעשייתי בדרך. בזכות הזמנת פירות קפואים תוכלו להספיק להכין ארוחת בוקר בריאה גם כאשר אתם ממהרים.

גם מבחינת הערך התזונתי, בדרך כלל פירות קפואים הרבה יותר עשירים תזונתית מאשר פירות רגילים. יש לכך סיבות רבות. אחת הסיבות המרכזיות היא שהפירות הספיקו להגיע לשיא בשלותם בטרם נקטפו, וזהו אינו המצב עם הפירות הטריים שבסופר. הפירות שבסופר נקטפו בטרם בשלות, ולא הספיקו לממש את הפוטנציאל התזונתי שלהם.

פירות קפואים לשייק

לא רק פירות קפואים לשייקים

הפירות הקפואים של ג‘וסי יכולים להתאים למגוון מטרות, ולא רק לצורך הכנת שייקים. אמנם שייקים הם דבר פופולרי, אבל ניתן לעשות מהם דברים אחרים. רבים אוהבים להתחיל את היום בארוחה בריאה של יוגורט, גרנולה ופירות. עם פירות קפואים תמיד תוכלו להוסיף פירות יער או פרי אהוב אחר ולשדרג את ארוחת הבוקר שלכם

ג‘וסי פירות קפואים מספקת לכם פתרונות של פירות קפואים עד הבית. זהו פתרון המתאים לרווקים ומשפחות. כך כולם יוכלו ליהנות מתוספת בריאות. אך לא רק, זהו גם פתרון מעולה עבור עסקים. בין אם זה דוכן שיקיים או קונדיטוריה, כך תוכלו לתכנן תפריט קבוע עם היצע של פירות בכל עונות השנה.

חברת ג‘וסי פירות קפואים מאפשרת לכם לבצע הזמנת פירות קפואים ולקבל אותם במשלוח עד הבית או העסק. אנו מבצעים משלוחים באזור המרכז והצפון. ניתן להזמין אצלנו גם מבחר מוצרי בריאות ומוצרים משלימים.

כתבה מאת:  Avinu.co.il קידום אתרים